Canada nu hier - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van L Dirven - WaarBenJij.nu Canada nu hier - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van L Dirven - WaarBenJij.nu

Canada nu hier

Door: inekeenleo

Blijf op de hoogte en volg L

20 Mei 2012 | Nederland, Hoorn

Afgelopen Vrijdag de nicht van Ineke met haar man uit Canada in Amsterdam opgehaald. Ze zijn nu hier voor hun vakantie en wij hebben een gezellige avond gehad.
Ze gaan nu lekker nog naar Haarlem/Utrecht/Leiden
en als ze weer terug in Canada zijn, komen wij na een paar dagen daar ook langs en een paar dagen bij hun logeren. Zal zo rond de 11e juni zijn.
Nu nog maar een weekje. Gaat er nu om spannen.
Nog maar 3 1/2 dag werken ( en twee onderzoeken te gaan) en dan gaan we inpakken en wegwezen.
Tot de volgende update.

• 22 Mei 2012 - 08:22

Wil Schiebergen:

Hoi globetrotters, dat wordt weer een mooie reis. Sterkte met de onderzoeken. Groetjes aan de familie in Canada. We zien mekaar nog wel voor die tijd.

• 22 Mei 2012 - 12:13

Jan & Jacqueline:

Hai lieve Leo & Ineke,
    Wat een geweldig idee! Kunnen we ook een beetje meegenieten met jullie reis in Canada. Nog even en jullie zitten in het vliegtuig en daarna achter het stuur in de Camper. Heel veel plezier, en we gaan jullie volgen!
    Take cure. Dikke knuffef Jan & Jacqueline

• 27 Mei 2012 - 20:50

Ron & Diny:

..vinden wij leuk(!), de reissite werkt goed. We gaan jullie volgen, maar blijf wel op deze planeet..