Limoncello - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van L Dirven - WaarBenJij.nu Limoncello - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van L Dirven - WaarBenJij.nu

Limoncello

Blijf op de hoogte en volg L

17 Maart 2018 | Curaçao, Willemstad

Vandaag moesten we het e.e.a. halen voor de dienst van morgen. Frisdrank en gebak (vanwege onze laatste dienst hier) en we wilden kijken voor ophanghaakjes. Die zouden bij Kooyman te koop zijn. leuke dingen. Wij dus na ontbijt eerst naar Kooyman, die was het verst van ons vandaan. Nou nee hoor, die had ze niet. Dan naar Mangusa, daar om de hoek. Ook niet. We moesten toch naar Centrum voor het gebak, ook daar gekeken. Laat maar zitten hoor. Niet te vinden. Wel lekker uitziend gebak gekocht. We rekenen sowieso om met zijn 13en te zijn, dus we hadden er voor de break maar twee extra mee, je weet het nooit.Ook nog wat gewone boodschappen meegenomen en weer naar huis. Was inmiddels al weer tijd voor middageten. Al Sudokuend en lezend beiden weer wat uurtjes doorgebracht en toen ging Ineke even middagdutje doen. Voorslapen voor de korte nacht, want morgenochtend weer vroeg de dienst kijken. We gaan vanavond eten met Mario en Doris bij een lekkere Italiaan naast het Sea Aquarium en Dolphin Center. Hadden we twee jaar geleden een keer gegeten en was heerlijk, dus nog maar een keertje.

Na middagdutje heeft Ineke even wat ramen gelapt en ik de hoge stukjes op een stoel. Ziet er weer netjes uit. Mario liet weten dat hij eerst nog zijn oudste hond moest laten inslapen vanwege een tumor. Erg zielig.Zou dan ons komen ophalen om door te gaan naar het strand.

Voor de rest een weinig spannende dag. Dus snel klaar. Niet veel over te vertellen. Veel gewordfeud, verlies hier alles, zal wel door het felle licht komen hier op mijn schermpje. O ja, ook goed nieuws. Het geleende kabeltje van Bo voor Ineke's iPad doet het. Ineke heeft weer lift-off. Scheelt weer. Thuis maar even een echt kabeltje kopen dus. Strakes lekker eten, heb er zin in. Tot morgen.