Gelukt - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van L Dirven - WaarBenJij.nu Gelukt - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van L Dirven - WaarBenJij.nu

Gelukt

Door: inekeenleo

Blijf op de hoogte en volg L

28 Mei 2012 | Nederland, Hoorn

Vanmorgen gelijk om 10.00 toen Karsten openging
2 nieuwe koffers gekocht en een giga reistas.
Zijn nu goed voorzien, moet nu lukken.
We gaan overpakken en in de nieuwe koffers doen en dan is de volgende update van het reisverslag vanuit Canada.
Goed dat er zo een dag tussenzit dat je nog wat kan schuiven/kopen anders ben je toch de pineut en moet er wat minder mee.
Straks blijft toch waarschijnlijk weer heel veel in de kast liggen ongebruikt, maar ja zo zijn we nu eenmaal, liever bij je en niet gebruikt dan denken dat je tekort hebt.
Voor nu, inpakken en wegwezen.
We gaan zo rond half acht morgenochtend naar het WTC waar ik werk, daar parkeren we de auto en de laatste 6 minuten met de trein, Moet te doen zijn.
Vlucht KL 677 van 12.30 naar Calgary .
Wel NON-STOP want de vorige keer was overstappen in Heathrow heel slecht bevallen en misten we bijna de vlucht daar door de vele vertragingen.
Terug ook rechtstreeks, dus dat moet goed komen.
Nou tot de volgende update.

CANADA, HERE WE COME

• 28 Mei 2012 - 14:51

Monique:

Wat ontzettend leuk!!! Ik hoop dat er heel veel leuke verslagen volgen vanuit canada.Een heel fijne vlucht ik wacht met ongeduld jullie volgende verslag af, groetjes Monique