AANGEKOMEN !!! - Reisverslag uit Calgary, Canada van L Dirven - WaarBenJij.nu AANGEKOMEN !!! - Reisverslag uit Calgary, Canada van L Dirven - WaarBenJij.nu

AANGEKOMEN !!!

Door: inekeenleo

Blijf op de hoogte en volg L

30 Mei 2012 | Canada, Calgary

Hey there, we've arrived.
Nou dat ging echt gesmeerd vandaag. We zijn om 15.00 uur lokale tijd aangekomen in het hotel. (8 uur tijdsverschil) Nadat we gisteravond alles hadden ingepakt hebben we ons een ongeluk gezocht naar de TomTom die een upgrade had ondergaan voor Canada. Een hoop gevonden, maar niet de TomTom. Nou ja dan maar zonder. Vorige keer hebben we ook alles gevonden en met de vele kaarten die je hier gratis krijgt moet het ook lukken.
Vanmorgen om half acht gaan rijden om met onze auto naar het WTC te gaan om bij mijn werkplek te parkeren. Natuurlijk de file bij Purmerend, maar om 9,00 uur parkeerden we de auto, toen met de trein een klein stukje en inchecken was helemaal makkelijk.
We hadden de stoelnummers al bevestigd via het internet, maar door een storing konden ze het niet sturen naar mijn Iphone. Dus op Schiphol nog even uitgeprint aan de zuil aldaar en toen de bagage afgeven. Was net Starship Enterprise, Koffer in een zuil en... Beam me up, Scotty (voor de oudere lezers) ik wilde het eerst niet, dacht dat een koffer te zwaar was,maar toen toch maar gedaan. In een vak zetten en de weg wijst vanzelf. Ontzettend handig achteraf. Maar ja, zo'n eerste keer alles electronisch,,,, Vaak wil je toch even je verhaaltje doen. De koffers bleken precies 23 en 22.8 kilo te wegen dus beter hadden we het niet kunnen uitdenken. Dit was allemaal binnen 5 minuten gebeurd en we waren gelijk door de douane. Om kwart voor tien waren we binnen, toen een paar luchtjes gekocht en koffie en wat erbij en toen het vliegtuig in. Het vertrok precies op tijd en we werden goed verzorgd. Wel een paar keer wezen lopen, had wat pijn in mijn been. Op tijd ook geland en de koffers opgehaald en de shuttlebus buiten gebeld bij de palen die er voor staan. Binnen 10 minuten was het busje er en hup naar het hotel.
Dit was echt voorspoedig gegaan. De kamer is goed met twee king size bedden en gratis internet op de kamer. Dus daar zit ik nu dit verhaaltje te schrijven.
Morgen om 08.00 Canadream bellen dat we opgehaald willen worden voor de camper en dan gaan we onderweg naar Daisy May Campground in de richting van Waterton Lake bij de Amerikaanse grens. Nou tot de volgende keer.

• 29 Mei 2012 - 22:27

Jeroen&christine:

Schön das ihr gut angekommen seid! Wir wünschen euch viel Ruhe und Entspannung!

• 29 Mei 2012 - 22:35

L Dirven:

Danke, Ineke ist schon eingeschlafen in einem Sessel. Ist auch ja Bettzeit bei euch. Hier nur halb fünf, schuesssss

• 30 Mei 2012 - 05:01

Jan & Jacqueline:

Geweldig dat alles zo soepel ging op de morgen van jullie vertrek, maar... Tom Tom zoek!! Dan maar inderdaad ouderwets met de kaarten. De site ziet er gelikt uit Leo & Ineke.
    Take care, Jan & Jacqueline

• 30 Mei 2012 - 07:36

De Ven Der Huizers.:

Wat een stressvol vertrek, nu lekker genieten en uitrusten!!
    Leuk trouwens om jullie te volgen!
    Genietse!! groetjes van ons 4.

• 30 Mei 2012 - 08:27

Liberazzi:

De koffers waren met tom tom precies 23 kg geweest alle twee. Was nog leuker geweest. Verdomd mooie foto's trouwens. Goeie camera. (geen reclame vandaag.) Geniet, wij volgen.

• 30 Mei 2012 - 20:35

R & D:

Howdy Leo en Ieneke

Fijn dat alles is goed gegaan op Tom Tom na, maar misschien vindt je die nog, wel zo handig. Maar leuke foto's hoor. Zo beleven we de reis met jullie mee.
    Een goede voortzetting van de reis verder met de camper en denk vooral om je been op tijd rust te geven. Tot de volgende keer. Cherio.

• 31 Mei 2012 - 06:56

San, Maaike En Lian:

Fijn dat alles goed gegaan is. Het grote genieten kan beginnen. Veel plezier en doe voorzichtig. Kus Sander, Maaike en Lian

• 01 Juni 2012 - 03:46

L Dirven:

Leuk om al jullie reacties te lezen. Bedankt daarvoor.
    Weet ik dat ik het niet voor niets doe.