Ons eerste "wild " gezien - Reisverslag uit Fort Macleod, Canada van L Dirven - WaarBenJij.nu Ons eerste "wild " gezien - Reisverslag uit Fort Macleod, Canada van L Dirven - WaarBenJij.nu

Ons eerste "wild " gezien

Door: inekeenleo

Blijf op de hoogte en volg L

30 Mei 2012 | Canada, Fort Macleod

Na het eten, in de heerlijke ondergaande avondzon nog een lekkere wandeling gemaakt langs de "Old Man River" die voor ons langs stroomt.
Een man die zijn pinchertje uitliet wees ons naar de overkant van de rivier en zei 'Beaver".
4 jaar geleden hadden we heel veel wild gezien , maar nu net geen bevers, dus we waren ontzettend verrast, zo plotseling uit het niets deze beesten te zien. Ze zaten eerst aan de overkant van de ongeveer - schat ik - 65/75 meter brede rivier.
Heb toen foto's gemaakt die erg goed gelukt zijn al zeg ik het zelf van zo'n afstand en toen...... zwommen ze naar de overkant, dus naar ons toe.
Had dat niet in de gaten want pas halverwege kwam hij boven en ik riep luid tegen Ineke " Daar gaat ie"
Beest schrok zich half dood en kwam omhoog uit het water voordat hij met een klap er weer in verdween. Enkele ogenblikken later kwam hij/zij aan onze kant weer boven en deden we heel zachtjes.
Heb toen hele leuke foto's nog kunnen maken.
Leuke verrassing zo laat op de avond. Reis begint goed . We gaan nu naar bed. Het is weer mooi geweest.