Cas Abao weer - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van L Dirven - WaarBenJij.nu Cas Abao weer - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van L Dirven - WaarBenJij.nu

Cas Abao weer

Blijf op de hoogte en volg L

15 Maart 2018 | Curaçao, Willemstad

Schrok vanmorgen wakker, er was iemand tegen de auto gereden. O nee, gedroomd. Gelukkig. Toch weer ingeslapen en om zeven uur liep de wekker af. We wilden wat vroeger naar Cas Abao gaan zo tegen half negen. Inderdaad dat lukte. Eerst nog even wat tanken en gelijk maar weer wat guldens opgenomen, Bank lag er om de hoek.
Is niet altijd handig om hier vroeg ergens te zijn. Bij het tanken hadden ze al weinig wisselgeld moesten we goochelen en ook bij het poortje naar Cas Abao toen ik met NAF 50 wilde betalen hadden ze niet terug. Ja had net gepind dus veel klein geld had ik ook weer niet. Vond nog briefje van 25 en een muntstuk van 5 NAF en hij had wel 20 NAF terug, moest er 10 betalen namelijk (voor de auto, ongeacht aantal inzittenden). Hehe. dat ook weer gehad. Ook nu weer zat er een dame te wachten op een lift naar de strandbar. Te ver om te lopen naar het strand en ze zat te wachten op een lift. De vorige keer had ik ook al iemand meegenomen dus ook zij kon op de achterbank meeliften naar haar werkplek op het strand. Nu ruimere keus op strand dan de vorige keer en we kozen een leuke plek onder een palm uit bijna aan de branding. Heerlijk rustig en een goed begin van de dag. Ineke ging even lekker in de zon zitten, nu nog te verduren en ik even lezen.
Ja, en zo gaat de dag dan verder. Snorkelen weer natuurlijk, ook gewoon drijven zonder al die poespas van camera en snorkel, zonnen, wat eten en drinken en later op de dag nog een lekkere smoothie, Ineke een Mango en ik Pina~Colada. Soms krijg je dan een brain-freeze als je te snel slurpt. Oei, doet zeer. Vanaf drie uur wel uit te houden in de zon en kan wel zeggen dat we er weer een laagje hebben opgelegd op de toch al reeds bruine huid. Is er zo weer af als we terug zijn. Tegen half vijf hadden we het wel gezien en waren gaar. Zeg maar medium, we gingen niet voor well-done. Thuisgekomen heerlijk gedoucht met echt warm water uit de leiding. Ik mocht eerst, Ineke had dus wel het wat mindere warme water. Maar niet koud hoor. Wees gerust, daar houdt ze toch ook van. Ben toen mijn vertaalstukjes gaan afmaken die ik voor zaterdag af moest hebben en dat is gelukt. Ze zijn nu weg. Na het eten met mijn dagelijks stukje proza begonnen en dan straks even stoeien met wat foto's om die erbij te zetten. Wilde gisteren al beginnen maar toen was de site al uit de lucht. Onderhoud. Trouwens ze gaan het oppimpen, de reissite. Kreeg mailtje dat als ik ook wilde testen op de nieuwe setting de tellers voor foto's en filmpjes nog niet werken en dus ongelimiteerd kon uploaden. (Tijdelijk hoor, tot alles prima werkt.) Schreef terug dat ik dat wel wilde, maar mijn paswoord niet kende, als ik inlog onthoudt de laptop mijn wachtwoord dus dat hoef ik nooit meer in te vullen. Heeft dus voor- en nadelen blijkt wel. Nou ja, toch maar even resetten, wilden ze voor me doen en dan kan ik het aanpassen en NOTEREN (telefoon) en dan kan ik ermee gaan spelen. Zullen ze morgen pas doen, nu namelijk nacht bij jullie. Morgen effe niks.
Pijn in mijn nek, te lang gesnorkeld. Pijn in mijn knieën, denk door de warmte. Wordt tijd voor de camping in het koude Nederland. Werd gisteren al gebeld, onze nieuwe voortent ligt al klaar bij Reinders. Zei dat ik nog in de zon op Curacao zat. Hij wenste ons veel plezier en hij ziet ons wel verschijnen over ruim twee weken. Ook wel weer zin in.
Nou tot morgen dan.

  • 16 Maart 2018 - 10:18

    Ikenmij:

    Klinkt als een echte vakantiedag.
    Goed dat je tent niet bij Karsten lag...

    Rijmen en dichten... ;-)

  • 16 Maart 2018 - 13:39

    Inekeenleo:

    Hi Ikenmij, moest even denken en begreep dat er wel wat zou zijn met Karsten. Even gegoogeld en jawel hoor, afgebrand. Erg voor ze zeg. Ja onze tent is nog in Hoogeveen en was ook nog niet betaald. Had hier in Hoorn wel anders geweest denk ik.
    groetjes Wijenons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

L

Canada here we come!

Actief sinds 17 April 2012
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 47875

Voorgaande reizen:

09 Januari 2020 - 27 Maart 2020

Curacao 2020

21 Februari 2018 - 22 Maart 2018

Curacao 2018

29 Mei 2012 - 23 Juni 2012

Canada 2012

Landen bezocht: