Voorpret is begonnen - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van L Dirven - WaarBenJij.nu Voorpret is begonnen - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van L Dirven - WaarBenJij.nu

Voorpret is begonnen

Blijf op de hoogte en volg L

09 December 2019 | Nederland, Hoorn

Binnenkort vertrekken we weer (9 Januari) voor bijna drie maanden naar Curacao. Wordt alweer de vierde keer dat we gaan en nu blijven we langer vanwege het feit dat ik nu lekker met pensioen ben en inmiddels ook ambtsrust heb. Dus alle tijd om leuke dingen te doen en daarvan is vakantie in Curacao en diensten aldaar houden er een van.

Wil toch weer een overzicht bijhouden van de leuke dingen die we hopelijk ook nu weer gaan beleven al zal het waarschijnlijk niet op dagelijkse basis gaan gebeuren. We gaan ook nog een paar nachtjes naar Bonaire en ook krijgen we twee weken visite in Curacao.

We hebben er zin in, eerst nu nog de kerstdagen in Nederland en daarna koffers inpakken.

Het jammere is wel dat ons zevende kleinkind zich waarschijnlijk laat horen als we net vertrokken zijn. Bob en Maaike krijgen hun eerste kindje, een zoon dus een stamhouder. Kan natuurlijk nog net ietsje eerder geboren worden, maar anders maar met FaceTime de eerste beelden bekijken van onze nieuwste kleinzoon.