Nog even geduld, bijna!!! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van L Dirven - WaarBenJij.nu Nog even geduld, bijna!!! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van L Dirven - WaarBenJij.nu

Nog even geduld, bijna!!!

Blijf op de hoogte en volg L

19 Februari 2018 | Nederland, Hoorn

De voorbereidingen zijn in volle gang. Tickets gecheckt, alles klopt. Vervoer naar Schiphol geregeld. Ook vervoer van Hato naar de kerk geregeld, weer bij Salma, de vaste taxichauffeuse.
Nu bewust de trip later gepland dan het Carnaval op Curacao dat vorige week daar plaats vond. Vorig jaar teveel last met de vluchten gehad die daardoor moesten worden verschoven of zelfs ook afgezegd.
Nu ook nieuwe snorkels gekocht, van die hele leuke hele gezichtbedekkers. Straks zullen jullie wel de foto's zien.
Hoop dat het weer een leuke trip gaat worden en mooie reisverhaaltjes kan schrijven.
We hebben wel besloten niet al te druk te zijn, genoeg boeken mee, ook op de computer, scheelt weer een paar kilo.
Nog twee nachtjes slapen en dan gaan we.
Curacao, here we come

• 19 Februari 2018 - 15:48

Rietje:

Die 2 nichtjes gaan dan vast een aanklacht indienen bij #metoo#.....Hahaha...
    Leuk weer om jullie reis te kunnen volgen.
    lieve groetjes xxx

• 19 Februari 2018 - 16:36

R Margaret:

Have a fabulous trip.

• 19 Februari 2018 - 16:37

Jacqueline & Jan:

Wij gaan jullie weer volgen!!

Een goede vlucht toegewenst en heel veel plezier.